JobBest hjælper gerne til med en relocationpakke, som kan indeholder hjælp til at give den udenlandske medarbejder en nemmere jobstart og til at falde til i Danmark - herunder;

  • Rådgivning og hjælp med myndighedskontakten vedr. opholdstilladelse, cpr-nummer, SKAT mv.
  • Kontakt til pengeinstitut
  • Hjælp ved kontakt til læge, skole, institutioner, fritidsaktiviteter etc.
  • I samarbejde med virksomheden og den nyankomne, assistere ved søgning af bolig, som passer til livsstil, geografi og økonomi
  • Transportmuligheder
  • Den udenlandske medarbejder har måske familie med, som også skal etableres i Danmark og som skal have hjælp til at finde et job.

I samarbejde med virksomheden og ansøger, koordinere og assistere vi med alt det praktiske der skal på plads både inden og efter medarbejderen er ankommet.

Med vores hjælp sørger vi for at jeres medarbejder hurtigt kan fokusere på sit arbejde og få en positiv og problemfri opstart.